Bilds from teh Stockholm bildbomb

Simon var skäggig och drack smoothies
Vi åt sköldpadda, Simon fyllde 22 år så jag och Rickard överraskade honom med prinsesstårta på sängen och jag åt glassbuffée pga. fet jävla mensvärk
Var på Grönan med Henrik och hans flickvän Katrin sen åt jag rosa sockervadd, kostade 5 kr extra än vit sockervadd, men jag vill inte ha vanilla I like me some pink suger hell ye bby
När vi åkte blå tåget så blundade jag jättehårt och alla äckliga rapespöken med sina äckliga chipsfingrar petade på mig :´( Katrin skrattade nästan ihjäl sig av lycka, det gjorde inte Henrik
Hittade VÄRLDENS finaste och sötaste bild på Rickard och Simon <3
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ni såg ju ut att ha haft jätte mysigt! :3

2012-07-09 @ 21:02:35
URL: http://fierflies.blogg.se
Postat av: Elina

Ahihihihihihi :x

2012-07-10 @ 06:54:47
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0