Nej, jag tycker inte det är helt okej

Hej barn!

Det är många som tycker att det är jobbigt att det folk från andra länder som tar hit sin kultur, (undantag alla som är ljushyade som kommer från andra land än Sverige) t.ex. det byggs moskéer i Sverige

Svar på tal: Har ni sett lottoreklamen, han som tänker ta över Thailand och bygga hökarängen? DET ÄR FAN INTE HELT OKEJ, JÄVLA DUBBELMORAL, ÄCKLIGA LOTTO.

Så himla typiskt förresten "ÖH, JAG ÄR VIT OCH JAG SKA TA ÖVER THAILAND, MEN JÄVLAR I MIG OM DE FÖRSÖKER TA ÖVER MITT LAND. JAG MÅSTE GÖRA DARWIN STOLT. DÅ KOMMER VIKINGEN FRAM UR MIG. RÖVA OCH VÅLDTA RÖVA OCH VÅLDTA"



Kommentarer
Postat av: Elina✿

HAHAHAHAHAHA men Hanna :))

2012-02-25 @ 12:54:24
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är sanningen

2012-02-25 @ 13:40:57
Postat av: Elina✿

Han hugger ner ett jättefint träd också Hanna >:

2012-03-02 @ 13:05:57
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

:((( Stackars träd D:

2012-03-04 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0