Fågel

NU BLIR DET FRÅGESTUND

FRÅGA ALLT FÅGEL, FISK ELLER MITTEMELLAN



Kommentarer
Postat av: Elina✿

1. Varför har du frågestund?

2. Vilken är din favoritfärg?

3. Vad vill du göra inom 5 år?

4. Pegasus eller enhörning?

5. Stan eller landet?

6. Gillar du Coca-cola? Om ja, gillar du då Israel också?

7. Vilka filmer gillar du?

8. När blir du riktigt arg på människor?

9. Vad ska dina barn heta och hur många barn vill du ha?

10. Har du några drömmar?

11. Om du fick bo vart som helst i hela världen, vart skulle du då välja att bo?

12. Vill du på med mig på Anuta?

13. Om jag säger "viet congs tunnelsystem <3" vad säger du då?

14. Vill du gå på dumpster diving med mig?

15. Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram?

16. Varför gillar du sushi?

17. Varför gillar du bajs?

18. Framför allt, varför gillar du Uncle Dolan?

19. Vad tycker du om 2½ men?

20. Vad får dig att må bra?

21. Vad har du för fritidsintressen?

22. Om du fick 3 önskningar?

23. Är du bra på kinaschack?

24. Är du bra på schack?

25. Kaffe eller te?

26. Tennis eller pingis?

27. Köper du ekologiska och/ eller rättvisa varor?

28. Har du någonsin sovit på en lektion?

29. Kan man äta lömsk flugsvamp?

30. Skjorta, kavaj och röda...?

31. Har du komplex över någon del av din kropp?

USA eller Kuba?

32. Theerapong, Sheng, Hitoshi eller Nguyen?

33. Vilken är din favorit-gladiator?

34. Vad är du för stjärntecken?

35. Vill du gifta dig med mig?

RENKLÄMMA?

2012-02-27 @ 20:35:54
URL: http://chaquette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0