emmherdaaaalee

Idag jobbar jag inte, det innebär att jag ser emmerdale (hem till gården) när jag är ledig på någon vardag så har jag som tradition att jag ser emmerdale. 

Det måste vara den sämsta serien näst efter married with children som finns, vad den handlar om?

Jo, det handlar om någonstans i Scottland där ängarna är sjukt gröna och det regnar hela tiden! Eller så är det mulet, hursomhelst, det finns typ ingen sol där och alla är på den lokala puben hela tiden. Sen så pratar alla en
grooov dialekt och alla klär sig i koftor.


Sen är det såklart DRAMA, eller drama, typ ett slagsmål hit och dit och massa hardcore sippande av sin öl på den lokala puben.

ENJOY


Kommentarer
Postat av: Elina✿

Men Hanna VARFÖR ser du det?? Har sett det någon gång om fattar ju inte det bra :s

2012-02-20 @ 13:02:26
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skrev att det inte var bra, ville bara uppmärksamma min trevliga lilla tradition :D

2012-02-20 @ 15:40:42
Postat av: Elina✿

Menade inte att DU tyckte att det var bra, undrade hur NÅGON kan tycka att det är bra. Blir typ mörkrädd.

2012-02-21 @ 01:24:17
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

För att det är tradition

2012-02-21 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0