D:

Idag på jobbet, så fick jag bajs på min klänning, min vita klänning med blåa ränder

Och jag vet Emo, du sitter där och skrattar för dig själv och tänker "HEHEHE, men du gillar ju bajs?"
Men det är inte sant

Sen fick jag stå i säkert en TIMME och vänta på den äckliga bussen, men sen när den väl kom var jag så tacksam så jag droppade planerna att klaga på chauffören och bara sjönk ner i ett säte och mina tår tinades upp


Idag när jag kom till mitt jobb
så fick jag bajs på min klänning
oh la la
Idag när jag stod och väntade på bussen
så fick jag vänta en timme
oh la la
Ville skälla ut busschauffören
men orkade inte
oh la la
Mina tår tinade upp
och min mage kurrade och jag sa shut the fuck up
oh la la

Kommentarer
Postat av: Elina✿

Hahahaha du behöver ju inte smeta in dig själv i bajs bara för att du älskar det så mycket :D



och hur kan du vänta en timme på bussen? Det går ju konstant bussar i Umeå!

2012-02-21 @ 20:40:49
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillar inte bajs och jag väntade på 4:an som går typ en gång varje månad

2012-02-21 @ 21:00:49
Postat av: Elina✿

"titta, det ser ut som bajs! Så bra, jag som älskar bajs!" citat Hanna Stavrén, plats Kulturskolan Umeå.



Jadu stackars Hanna som bor i en stad som i alla fall har något värt att kalla bussförbindelser, till skillnad från andra städer... :)

2012-02-22 @ 01:33:12
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jamen, det var ju längesen, plus att det bara går en buss utanför mitt jobb, rättvist? Tror inte det va och din buss går till Anderstorp typ 5 gånger mer än 4:an som går förbi mitt jobb :(

2012-02-22 @ 06:27:02
Postat av: Elina✿

Det kommer för alltid att leva kvar :)

Du gillar allt bajs förutom måsbajs.



Haha men varför gick du inte in på jobbet igen och värmde dig och kollade när jobbet gick?

2012-02-22 @ 12:15:49
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

För att det är en bit att gå från mitt jobb och busshållplatsen :(

2012-03-01 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0