B E R L I N ?

Sitter och tittar på vilka utbildningar jag kan tänka mig att gå på univeristetet
Tanken att lämna Umeå är lockande, visst, det är en fin stad
Men efter 19 år så blir man smått less
Jag blir iallafall det

Vet inte heller om jag åker till Berlin, har ansökt, men har inte fått svar ännu
och om jag blir antagen, vill jag fortfarande åka då?
Kanske jag vill stanna i Sverige och plugga?
Men, Berlin verkar såååå himla fint!
Kulturen, priden och det verkar bara som det perfekta stället!

AHHH
THE PRESSURE

Jag har blivit förkyld
det sitter en liten snorboll i min hals
den ropar
hej, jag är en snorboll
jag sitter i din hals
och sen så skrattar den åt mig
:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0