Lilla Lovis rocks my world

Stackars alla plankor utan några attribut som stoppar tubsockar i bh:n för att få sig ett skjut
brudar
med
små
små pattar
kan dra åt helvete
 
Det är fest i min fitta och alla måste komma
en gullig liten fest för de vänner som jag har kvar
nu kör vi för i fittan är det fest
och alla måste komma
 
Jag spottar aldrig ut min snus innan jag suger kuk
tar aldrig ut tampongen innan jag släpper till
för jag blir fin och gullig när jag gör som jag vill
 
Så sätt dig ner
och gapa stort
så jag får gosa upp
kärringaklitta i turten
 
Lovis gick i parken
Lilla Lovis vem är jag
Trodde allt var sydde och lappat
efter mått och folks behag
 
Se upp för Lilla Lovis
Se upp för mig
 
Det är inte våldtäkt alls
om den som våldtar är en tös
 
Alla måste testa allt
Den som väntar på nått gott
kan dra åt helvete
 
Det säger bara plopp
 
Åh åh Gusti
your dick is so hard
so hard to get
so hard to get
 
Döda tjejer säger inte nej
Döda tjejer säger inte ja
De säger ingenting
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0