Jo, även JAG har dumma skönhetsideal

Hej
jag måste typ berätta en sak
jag gillar killar
jo, det är sant
hör och häpna det är sant
För det finns faktiskt många som har trott när de lär känna mig att
jag är lesbisk
alltså, att jag gillar bara tjejer
och förvisso, jag tycker tjejer kan vara attraktiva
men jag vill inte säga att jag är bi, hetero eller homo
man blir kär i den som man blir kär i
så enkelt är det faktiskt
 
Hursomhelst
eftersom jag blir oftast ganska upprörd pga. skönhetsideal så kom jag på mig själv
och faktiskt har andra påpekat för mig
"Det där idealet lät ju lite osunt"
T.ex. har jag sagt "En kille MÅSTE ha stora händer annars kommer jag inte tända på honom."
Eller
"En kille MÅSTE vara MINST 1,80 cm lång, annars kommer jag ALDIRG tända på honom!"
Vad är det egentligen för grisfasoner? För det är ju inte sant!
T.ex. när jag jobbade med en kille som var ungefär lika lång som mig, typ 1,62 cm lång
så tyckte jag fortfarande han var DÖSNYGG
och att han var kort, störde mig inte ett dugg
 
Jag brukar oftast klaga på skönhetsideal mot kvinnor
kanske eftersom jag själv har en fitta mellan benen
Men har glömt bort att män har minst lika mycket påtryck på sig som manligt skönhetsideal
Taskigt av mig
NÄ FY SKÄMS PÅ MIG

Kommentarer
Postat av: Elina✿

bra att du kommit på det själv , då kan du jobba med det.

2012-12-08 @ 13:52:32
URL: http://chaquette.blogg.se
Postat av: r

Vad är det med stora händer egentligen??

2012-12-16 @ 01:39:59
Postat av: Elina✿

det är jag som är "r" tydligen.
Men förstår inte det här med att män ska ha stora händer och varför det skulle vara tändande?
symmetriska händer skulle då jag föredra.

Svar: Hej R/Elina!En man skall ha stora händer så han kan "ta" sin kvinna.
Hanna

2012-12-16 @ 01:40:47
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0