Valborg!

Imorgon åker jag, Ramsus och Lisa till Elina och Ali i Skellefteå
Ska bli jättekul, jag saknar Elina, hon är dum som bor så långt ifrån mig.

Igår pratade jag och Lisa om vad vi skulle ha från Systemet:

Lisa: Jag vill ha vinet tre apor, det är sött och gott!
Hanna: Jag ska ha bacardi.
Lisa: Ska vi dela på tre apor? Så kan vi köpa bacardi, daquiri OCH TRE APOR! :D
Hanna: Men herregud, det räcker ju med det vi redan ska ha..
Lisa: MEN, men, men, men, snälla..
Hanna: Men neeej, eller.. neej inte tre apor
Lisa: MEN JOOOOOEEEEEEE
Hanna: Nej...
Lisa:...
Hanna: Eller, jo vi köper det :)
Lisa: :3

Så nu bor bag in boxen hos mig tillfälligt tills imorgon :)
Då ska den flytta med oss till Hål
Sen ska de flytta ner i våra magar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0