Jag blir så leeeess

En gång så sa en person till mig (som jag känner): "Om jag får en son och han skulle säga att han var homosexuell, då skulle jag försöka övertala honom att är det verkligen något du vill och det är nog bara en fas."

Varpå jag svarade: "Då om jag får en son och han drar med sig en flickvän så ska jag minsann säga till honom är du säker på att det här är det du vill? Det är nog bara någon hetrofas du går igenom lilla vän."

Varför jag sa så är för när jag pratar med folk om sexualiteter och om fördomar så är det tyvärr oftast folk som kan fråga "Amen, vem av killarna som du känner som är bög är det som tar den och vem ger?"

Därpå jag svarar "Hur ska jag veta det? Och varför tycker du att det är DIN egenhet att fråga något sådant?? Brukar du fråga ett hetrosexuellt par hur har ni det i sängen? Nej, juste! För det är så fruktansvärt viktigt för just dig att veta för om det är ett killpar som är öppet gay så MÅSTE du veta om DERAS sexliv? Börja fråga hetropar om det så kanske jag tycker det är okej att du frågar något sådant."

Fast en gång svarade en person såhär: "Jamen, det är helt okej att vara nyfiken och fråga jue.."

Därpå jag svarade: "Men du, du frågar ju bara personen för han är ifrågan GAY, en homosexuell kille och det är ju inte din angelägenhet att fråga så? OOHH VEM ÄR DET AV ER SOM FÅR DEN INSTUCKEN I STJÄRTEN??? Nu kanske den personen som du frågar är så pass snäll att han kanske svarar lugnt och snällt du... alltså, det är min angelägenhet eller kanske säger Jamen, det är jag som ger! eller om du nu har otur DIN DUMMA JÄVEL GE FAN I MIG OCH MITT SEXLIV. Börja tänk dig en homokille så du skulle frågat en hetrokille, eller du kanske inte ens skulle frågat en hetrokille alltså, hur gör du och din tjej i sängen? För du tror att du redan vet hur de gör, de kör såklart missonären med händerna på täcket, eller? Börja visa lite respekt för gaykillar och låt deras sexliv vara, du ska inte tro att du får veta av det bara för att de är bögar."

Hursomhelst, varför jag skriver om det är för att jag är less på folk som vill alltid ta del och säger att det är okej att bara SLÄNGA ut sig VEM TAR DEN I RÖVEN AV ER TVÅ?? Jättebra att man pratar öppet om sex, men lägg fram det lite smidigare OM DU NU MÅSTE VETA VEM SOM TAR DEN, SLUTA SE DEN SEXUELLA LÄGGNINGEN FRAMFÖR PERSONEN MORR!

MVH

En arg och sjuk Hanna

Kommentarer
Postat av: Mus

Ich liebe dich Hanna :3

2012-04-12 @ 22:14:17
Postat av: Elina✿

Ja det är ju inte så moget.

2012-04-13 @ 00:16:42
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Elina✿

Vem säger ens att bögar måste ta den i tvåan alls? Det finns ju lika många olika sätt att ha sex som det finns människor.

2012-04-14 @ 00:27:58
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

Absolut, alla människor kan ha sex på många olika sätt, men det är oftast frågan VEM ÄR DET SOM TAR DEN ANDRE I RÖVEN som oftast dyker upp av "nyfikna" människor

2012-04-14 @ 17:05:05
Postat av: Elina✿

Ja, men varför utgår de från att det är så då?

2012-04-14 @ 23:16:43
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

För att de gillar hockey och att vara "manliga män" och förtycka andra

2012-04-17 @ 22:11:17
Postat av: Elina✿

Givetvis. Och varför kan man inte turas om att ge och få?

2012-04-20 @ 14:21:43
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Hanna

För att en del tror att den ena killen måste vara "tjejen" i förhållandet och den andre killen ska vara dominant

2012-04-20 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0