När kvinnor höjer sina röster för andra kvinnor, då är det bäst att ni backar.

En sak som jag älskar med systraskapet är när andra kvinnor ställer upp för andra kvinnor.
En speciell gång jag minns när andra kvinnor ställde upp för mig var när jag var på krogen med några kompisar och det var ett gubbgäng som började försöka ta våra stolar vid bordet vi satt vi och började kasta glas och ölflaskor mot oss.
Då är det en grupp med kvinnor som satt vid bordet bredvid oss som ställde sig upp och började skrika åt dem. "LÅT BLI DERAS STOLAR OCH LÄGG NER FÖR FAN!"
Kort därefter så hämtade de vakterna som kastade ut gubbarna.
Sen kom de fram till mig och frågade om allt var okej och att gubbjävlar ska hålla sig fan på mattan annars jävlar.
 
SYTRASKAP I SIN GLORY <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0