tjenare

Hur bor du?
I en lägenhet, ensam kan både vara skönt och ensamt ibland
 
Vad äter du helst?
Sushi, favoriten är laxsushin
 
Vad äter du inte?
Kött, är vegetarian
 
Vad brukar du lyssna på?
Jag var mer kräsen när det gällde musik förut men nuförtiden så lyssnar jag på allt
 
Vad drack du senast?
Cola
 
Livsåskådning?
Feminism
 
Samlar på något?
Muminmuggar, har ca 16 stycken (stolt)
 
Vad läser du helst?
Typ tidningen annars så blir det inte så mycket böcker, gräna Feministiska serier också
 
Har du en facebookanvändare?
Ja, använder den dagligen
 
Favoritdryck?
Te!
 
Finaste låttexterna?
Blommor som du växer bara på brinnande fartyg
av Bob hund och
Dansa fastän
av Säkert! och
Spelmannen
av Dan Andersson som har skrivit dikten fast har blivit tonsatt av många musiker
 
Finaste citatet?
Karaktären Paul från torka aldrig tårar utan handskar
 
Vad är det modigaste som du har gjort?
Jag skällde ut en lärare som fick min kompis att gråta när vi gick gymnasiet.
 
Vad är det finaste som du har varit med om?
Egentligen så är det "bitterfint" men en gång så älskade jag en person väldigt mycket men gör inte det längre, ibland kan jag spendera timmar i sängen stirrandes i taket och sakna de dagarna som är förbi.
 

Har du en förebild?
Lilla Lovis, för hon kör sitt eget race och skiter fullständigt i vad andra tycker.
 
Har du några framtidsplaner?
Att eventuellt börja studera till hösten.
 
Hur klär du dig helst?
I det som känns rätt. (eller fel)
 
Vad ser du helst för filmer?
När lammen tystnar.
 
Hemmafest eller utgång?
Hemmafest!!
 
Talanger?
Sången.
 
Vad fick dig att le senast?
Prinsesan och gemålen hehe
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0