Sojadryck, halvtid och rasister på facebook

Bolli, bolli aka Kenny Starfighter said hey
Just nu sitter jag dödstrött efter jobbet och dricker Twinings blackcurran tea med sojamjölk (member of Ethnical Tea Parntership sådeså)
Idag tackade jag ja till halvtid på en förskola kul kul slipper jag springvicka som en galning
nej, jag springvickar aldrig som en galning, är på samma ställe typ jämt
Sen har teh ppl of "jag har rasistiska åsikter men är inte rasist" börjat delat en ganska luddigt meddelande.
Okej, vem är "nån vänstervriden jävla idiot" som har sagt detta, sjukt bra källa må jag säga.
Sedan så är det nog inte riktigt så att de flesta invandrare kommer hit för att roffa åt sig bidrag och ligga hemma och vara arbetslösa.
Det är en mycket, MYCKET stor press att vara arbetslös. ISTÄLLET FÖR ATT SITTA PÅ DITT ÄCKLIGA RASISTARSLE SÅ KAN DU VÄLL FÖRSÖKA FÖRA EN SLAGS MER MEDVETEN DEBATT ISTÄLLET FÖR ATT KRÄKAS UT DIG JÄTTELUDDIGA ARGUMENT SOM INTE ENS BEATRICE ASK ELLER JIMMIE ÅKESSON SKULLE ENS SNYTA SIG MED.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0