90 grader rakt upp i mumindalen

Imorse när jag vaknade så hade jag världens mensvärk
dog inombords av den härliga mensen
okej härlig var väll att ta i då
Men när jag väll låg i sängen så passade jag på att läsa lite böcker som jag lånat från bibblan
jag läste Sent i November (en av muminböckerna) jag blir så sjukt melankolisk och finlandssvensk av de där böckerna
Börjar bryta på finska och börjar säga "Karki" och "Moj, moj"
Önskar att jag var finlandssvensk, så himla coolt det hade varit
 
Jag älskar mumintrollen så mycket att jag vill bo i ett muminhus
jag vill äga alla muminmuggarna i hela världen
ha en muminnos
jag vill ha en mumintatuering
och bara vara ett awsome mumintroll
Vid min svans. Förmårrat!
 

Såhär kände jag mig imorse med min mens
FÖRMÅRRAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0