VARFÖR FÅR INTE JUSTIN KNARKA?

Jag fattar inte varför alla blir så ledsna när Justin Bieber knarkar?
Är det någon som borde få knarka så är det faktiskt han
Jag menar, kom igen
om någon av er alla människor där ute hade varit älskad och hatad som Justin,
blivit jagad av massa 11åriga småbrudar och fått massor av sunkig storstadsfitta kastad efter sig av tusentals fotbollsmammor,
fått dryga kommentarer om att "Hah, du ser ut som en lesbisk bög med hamsterfrisyr"
är det inte Justin då som borde få ta en avkoppling från vardagen
rulla upp en fet en
lägga sig i ett bubbelbad och bara tänka på hur fin han egentligen är
hur talangfull han egentligen är för att vara så ung
NEJ, vet ni vad
Jag ska minsann starta en insamling för Justins knarkande
ni kan lägga pengarna för den goda sakens skull i mitt brevinkast
LEGALIZE IT
for Justin <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0