Svar på frågestund

wer r ur house? haow old? sud i brign lubrecunt?
Svar: My house is at Carlshem, Swedun and I am 20 jer old 2 old 4 jo and yes, bring sume of that lubrecunt shiet
 
Vilka är dina favoritfilmer?
Svar: Mina favoritfilmer är Resan till Melonia, Dunderklumpen, Winters bone, jag gillar mörka och mystiska filmer med metaforer.

Om du skulle hamna på en öde ö och fick ha med dig ett life time supply of EN maträtt, vilken skulle det vara?
Svar: Pastasallad

Vad är det som är så bra med mumin?
Svar: Jadu, för det första är konceptet Mumin så sjukt bra för att i Muminböckerna tar de upp t.ex. livsfrågor, utanförskap, avundsjuka, förälskelse typ som riktiga människor fast små söta luddiga bollmonster. Tove Jansson, författaren till Mumintrollen, beskriver också i Muminböckerna sitt hat till nazism. Det finns jättefina Muminmuggar och jag säger som Ash Ketchup från Pokémon, GONNA CATCH THEM ALL!

Hur känns det att ha flyttat hemifrån och blivit en självständig brud?!?!?
Svar: Typ som det kändes de 2 första gångerna som jag flyttade, fast lite bättre för nu är det bara MIN lägenhet och delar inte med någon. Kan vara lite ensamt, men dock så skönt!
 
Tanks fo teh najs kestions

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0