Nyttiga veckan och adoptera en katt

Nu har jag påbörjat den nyttiga veckan
känner mig jättetung av allt onyttigt som jag stoppade i mig i helgen
Så hej och hå
joggingskorna på
 
Surfar runt lite på djurhem och spanar efter en liten katt som man kanske ska adoptera
jag har funderat länge på att skaffa en katt
men dock har jag inte bestämt mig än
och om jag ska ha en katt så blir det antingen en kattunge från en kompis katts kull som är på gång eller så ska jag adoptera en katt från ett djurhem
vi får se
 
<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: moa

men åh vad kul! :D
katter är ju så söta! <3

Svar: Ja, vi får se om det blir en kissä :3
Hanna

2013-01-22 @ 13:19:12
URL: http://fierflies.blogg.se
Postat av: Elina✿

tänk på att en katt blir typ 1000000000000000 miljoner år.

Svar: Ja, jag vet. Det är därför jag överväger som sagt att skaffa en katt.
Hanna

2013-01-22 @ 22:49:42
URL: http://chaquette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0