För dig som inte riktigt vet vem jag är

hej
Jag är en liten människa på 20 somrar
jag är född som flickebarn
och är fortfarande flicka
fast inte barn
dock så kan folk tro att jag är ett barn
eftersom jag är ganska hypad
skrattar det mesta av tiden
kan grina som en orkan för ingenting ibland
Jag är ganska pinsam av mig
jag gör oftast som jag vill
oftast bryr jag mig inte mig om vad folk tycker om mig
men funderar på det ibland
jag har haft pojkvänner
men inga flickvänner
jag blir oftast full på fest
och blir mer fnittrig och galen
jag är vegetarian
men åt bakis-kebab idag
med kött
fy skäms på mig
jag älskar rap
har sjungit mycket folkmusik förut
har haft utställningar
bara för att jag KAN
i skolan var jag alltid den speciella
varken postivit eller negativt
bara alltid den speciella
jag jobbar på 2 jobb
jag har bestämt mig för att bli mer utbildad genom universitetet till höstn
koolt va
jag anser mig själv vara FÖRJÄVLA ROLIG
jag ÄLSKAR MUMINTROLLEN
har 16 stycken muminmuggar
oftast tror folk att jag är lesbisk
och ja visst
jag kan tänka mig vara ihop med en person av samma kön
man blir kär i den man blir kär i
jag är feminist
det är väldigt provocerande för vissa
men jag har aldrig stött på ett bra argument om varför feminism skulle vara dåligt
jag försökte beställa en jacka nyss
men hemsidan var störd
 
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0