men gu hallå där

Hallååå däääär
 
:((( Då var det två månader sedan jag fick ligga )))):
 
Morgondagens plan är:
Uppträda
Bli full
Inte få ligga
 
eh ja
det var morgondagens plan!
 
För er som inte vet, mina tre bloggläsare så kör jag standupp! DET ÄR DÄRFÖR JAG SKA UPPTRÄDA IMORGON!!!
HA-HA KUL TJEJ ÄR KUL :- )
 
Nej, men PÅ RIKTIGT DET GÖR JAG #STRONK
Och jag är så HEJDUNDRANDE ROLIG
Sådär kul så du får SVÅRT ATT ANDAS
HAHA : -) KUL SKOJ TREVLIGT TJO-HO
 
Nu har jag gjort det ett antal gånger och blir ganska så förfärad över att majoriteten är vita-, hetero-, cismän. FRESCH
"Men alltså, Hanna, kan inte du fixa lite roliga tjejer som kan uppträda, du är ju en.. ROLIG TJEJ! :- )" /MVH ARRANGÖR
MEN VAFAN HÅLL KÄFTEN VARFÖR I HELVETE KAN INTE DU SOM ARRANGÖR FIXA DET?
VART ÄR ALLA KVINNORNA, VART ÄR ALLA TRANSKVINNORNA, VART ÄR ALLA RASIFIERADE, VART ÄR ALLA FUNKISAR, VART ÄR DE SOM AVIKER FRÅN NORMEN??
Ja, inte på standuppscenen iallafall, där är de inte.
Där finns bara vita snubbs och jag en vit, ung, medelklass, feminist och ciskvinna.
 
SÅ jääävla intressant att få svaret, "MEN DET ÄR JU BARA ATT TA FÖR SIIIG."
MMM, men det kanske inte är så JÄVLA LÄTT att ta sig in på en scen där en är ovälkommen.
 
MÖRDA
 
såatteh
hoppas det går bra imorgon dårå
TREVLI HELG SUP Å SVÄLJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0